Thursday, 3 July 2014

My Love ! My Heart . . .

Hai , Assalammualaikum . . .
Lama tak masuk dalam blogger niEm . Rasa maCam dah
berhabuk lak . Sekarang niEm puasa yang ke-5 .
Ada yang dah tinggal ? Haaa , kalau dah tinggal tU kEna ganti lah .
Tahun niEm baju raya sama dengan bakal suami tau .
Haaaa . . . Kat sini lah nak ceritakan kisah Mylove n myheart .
Dia orang yang saya cinta .
Sepanjang bercinta dengan dia , macam2 dugaan , ujian , rintihan yang kita dah
lalui . Namun kitaoam tetap bersabar sebab kitaoam sedar
Yang niEm hanya ujian tUk melihat sejauh mana kita mampu lalui
dan sejauh mana kita mampu bersabar . 
Kenal dengan dia tak lama n tak baru . Cuma tengah2 .
Ingat timE first dia nak kenal . Comel sangat muka dia tU n cara dia .
Ya dia memang baik . Bukan saja nak puji tapi kenyataan .
Saya sayang dia sangat2 . 
Saya tetap memilih dia walau macam mana keadaan dia sekalipun .
Saya terima dia seadanya ! 
Dia cinta saya dan dia jantung saya ! Saya takkan abaikan dia .
Kami pasangan yang sejati !
Susah senang sentiasa bersama . . . 
LOVE YOU MORE 
MUHAMMAD RUSDIE HAFIZ BIN RAHIM !

No comments:

Post a Comment

~Assalammualaikum ~
Sila tinggalkan komen korang disini ya . .
Peaceee ^_^